Sunday, November 13, 2011

esok keje

selepas seminggu bercuti,esok aku akan masuk keje balik..ape la yg menanti aku esok kat opis.mesti berlambak keje nk kene setle.aduiiiii.

bila dah cuti lama ni rase sgt malas mau ke opis.rase nk lepak jer rumah.makan tido.hehehe.tapi apekan daya demi sesuap nasik aku kene la pegi keje.

sebenarnya aku skrg tak wase enjoy dah bila pegi keje.yela,sejak sakit ni keje aku bukan mcm dulu lagi.skrg byk terperap kat opis jer.mmg kdg2 rase bosan tahap cipan.tp aku kene sabar la.aku kn terima hakikat aku bukan mcm dulu lg..ini jer yg aku mampu skrg..so,pasrah jer la.

lagi 6 bulan kontrak aku tamat.ntah dapat sambung ke tak ntah lah.ada rezeki org sambung.klu tak,duk lepak umah jer la.tunggu org masuk meminang.heheheheh.ada ke orang nak?huhuhuhuhu.

sedih bila fikirkan nasib aku ni..tp nk wat mcmane sudah ketentuanNya..sabar dan pasrah jela.

semoga aku dpt tempuhi dugaan ini dengan tenang.insyallah.

No comments:

Post a Comment