Sunday, September 2, 2012

Alhamdulillah..Lulus Jugak Aku...

Alhamdulillah..Syukur pada Allah sebab baru2 ni aku telah lulus peperiksaan radio amatur (RAE 1/12).Aku sendiri pun tak sangka dapat lulus sebab sebelum ni ramai orang cakap memang payah nak lulus sekali ambil.Mesti 2-3 kali baru lulus.Tapi nak dijadikan rezeki,aku lulus dengan sekali ambil jer.Alhamdulillah.
Pic:Macam Nak ambil SPM 
Tapi dalam kegembiraan aku,terselit rasa sedih sebab 3 lagi rakan gagal dalam peperiksaan ni.Hanya aku dan seorang rakan dari Kemaman yang lulus.Memang kecewa la.Nak buat macam mane bukan rezeki mereka lagi.Insyallah RAE 2/12 akan datang mungkin rezeki mereka.
Pic:Buku Soalan RAE 1/12
Kepada rakan2 yang gagal,jangan putus asa.Teruskan perjuangan.Jangan jadikan kegagalan batu penghalang kepada hobi kita ni.Insyallah aku yakin dan pasti korang akan berjaya jugak nanti.Teruskan usaha.

Pic:Keputusan RAE Aku..





Aku jugak nak ucap terima kasih kepada rakan2 yang membantu selama ni hingga aku berjaya dalam RAE.Terima kasih.

No comments:

Post a Comment