Thursday, September 20, 2012

Aku vs SteadyCam

Pergh...Giler baru aku tahu "seksa" nak mampus guna SteadyCam.Sebelum ni aku tengok orang lain guna SteadyCam rileks jer.Tak nampak pun "keseksaan" di muka diorang tu.Bila aku sendiri yang guna hari ni,baru la aku tahu "keseksaan"nya.Dahlah berat,susah nak control pulak tu.Gambar pun apa lagi jadi "berombak" la.Cancel!Tak jadi aku nak operate menda alah ni untuk program MB hari sabtu ni.

Menda ni takde masalah.Cuma aku kene banyak praktis camne nak control SteadyCam ni.Memang takleh main tangkap muat!Lagi satu stamina pun kene kuat sebab menda alah ni berat.Kalau tak fitt macam aku ni memang masalah negara la.

Lepas ni aku kene masuk GYM,joging 20-30km sehari,berdiet macam atlet sukan Olimpik sebagai persiapan untuk operate SteadyCam.Hehehe.




No comments:

Post a Comment