Monday, October 1, 2012

Musuh Kembali Menyerang??

Kesihatan aku masih belum pulih.Badan aku masih lemah.Jiwa aku masih berserabut.Adakah aku diserang kembali?Adakah musuh aku kembali bertindak setelah melihatkan aku semakin cergas dan mampu melaksanakan tugas akhir2 ni?

Adakah "pertahanan" aku sudah bolos kerana kealpaan aku?Kerana aku tak follow up rawatan?Arghhhhhhh.Ini takleh jadi.Aku kene bangkit lawan semua ni.Aku kene dirikan balik "pertahanan" diri aku dengan kalimah-kalimah suci Allah SWT.Mudah-mudahan dengan izinNya aku mampu berhadapi serangan dari musuh aku.Insyallah.

Oiiii musuhku!Betul kau boleh serang aku dengan ilmu hitam kau tu.Kau boleh seksa aku dengan serangan kau tu.Tapi kau jangan lupa ALLAH MAHA BESAR.Dia berkuasa atas segalanya.Bertaubatlah kau sebelum terlambat.Insaflah kau sebelum dijatuhkan bala.Setiap perbuatan akan di balas oleh Allah SWT.Allahuakbar!Allahuakbar!Allahuakbar!

No comments:

Post a Comment