Sunday, October 7, 2012

Perawat Ke-36

Alhamdulillah..Dengan izin Allah,baru-baru ni aku telah mendapatkan rawatan dengan seorang perawat di area Kelab Golf Tok Jembal,K.Terengganu.Nama perawat ni En.Zaimi.Kalau nak tahu En.Zaimi ni merupakan perawat ke 36 yang aku jumpe sepanjang hampir 2 tahun aku sakit (25.10.2012-genap 2 tahun).Aku tahu pasal En.Zaimi pun dari mak sedara aku.Dia pernah mendapatkan rawatan dengan En.Zaimi sebelum ni.Berubat anak dia (sepupu aku).

So,seperti yang telah dipersetujui,aku pegi ke rumah En.Zaimi.Proses rawatan dilakukan dengan bacaan ayat suci Al-Quran kemudian ditiup pada tubuh aku dan barang-barang yang aku bawak seperti 
garam kasar,lada hitam,limau nipis,limau purut dan air mineral.

En.Zaimi turut mengesahkan memang aku mengalami gangguan seperti mana  cakap perawat-perawat sebelum ini.Tapi buat masa sekarang,En.Zaimi tak dapat mengesahkan punca gangguan ni berlaku samada dari sihir atau tak disebabkan kesihatan beliau tidak mengizinkan.

Aku berharap usaha aku berikthiar dengan perawat ke 36 ini akan menunjukkan kesan positif dengan izin Allah.Insyallah.Amin.

No comments:

Post a Comment