Saturday, October 27, 2012

EOCM TGK CREW:TT Raya Haji


Malam tadi aku sempat join TT Raya Haji bersama geng2 EOCM (Exora Owner Club Malaysia) di Waterfront Pulau Kambing.Ni kali ke-2 aku join program EOCM selepas Konvoi Amal Hari Malaysia hari tu.Alhamdulillah,walaupun ni baru kali ke-2 aku join program,tp aku tak rasa janggal sebab geng2 EOCM ni cepat mesra,ramah dan sporting.Memang terbaik..

Tujuan TT malam ni untuk mengeratkan hubungan silaturahim sesama geng EOCM terutama perantau yang balik beraya.Lebih kurang 10 pesawat bersama 10 pilot bersama ahli keluarga yang diri dari TGK CREW,VIP,18 SX dan KRABAT datang malam tadi.Aku pun sempat la berkenalan dengan beberapa rakan baru tadi.Memang sporting la diorang ni.
Foto:Barisan pilot2


Foto:Serah tugas Chip KK-Chip JJ

Tadi jugak sempat diadakan majlis ringkas penyerahan tugas Chip TGK Crew lama kepada yang baru.Tahniah kepada Chip JJ diatas pelantikan untuk menerajui kepimpinan TGK Crew.Terima kasih kepada mantan Chip KK diatas sumbangan yang selama ni.Semoga TGK Crew terus gemilang,cemerlang dan terbilang. 

Foto;Bergaya dengan t-shirt baru..bau kedai lagi.hehehe
Foto:Nampak serius.padahal sembang2 jer
Foto:Sembang2 dengan kawan baru
Foto:Deretan pesawat

Foto:Kawan sekolah aku yang kini bergelar Chip VIP,Lantoi
Foto: Lepaking










Foto:Ehsan Snipx Exo,Beh Misbah & Kizz Kazz

W R 1 @ KITA BERSATU @ EXORIAN 4EVER

No comments:

Post a Comment