Saturday, January 7, 2012

Selamat Tahun Baru 2012



Hari ni 1 Januari 2012.hari pertama dalam 2012.Alhamdulillah...syukur pada Allah kerana masih memberikan aku kesempatan untuk menyambut ketibaan tahun baru 2012.

Begitu cepat masa berlalu..tahun demi tahun silih berganti begitu cepat sekali tanpa kite sedari.setiap tahun yg berlalu pergi meninggalkan kita sudah pasti ada kenangan manis@pahit yg dialami oleh setiap org termasuklah aku.bagi aku tahun 2011 telah mencatatkan beberapa kenangan.

Tahun 2011 telah menyaksikan bagaimana berakhirnya kisah cinta aku dengan seseorang setelah  2 tahun bercinta.2011 juga telah menyaksikan bagaimana suka duka aku menjalani kehidupan dalam "ketidakupayaan"dan bermacam2 kenangan lagi.

Kedatangan 2012 ni,aku berharap ianya memberikan lebih kegembiraan dan kebahagian untuk aku.harapan aku mudah~mudahan dengan izin Allah,tahun 2012 aku sembuh dari penyakit yg dialami hampir setahun lebih.aku juga berharap Allah berikan hidayah dan pertunjuk agar aku dapat menjadi hambaNya yg soleh dan beriman.aku juga berharap segala doa & hajat aku dimakbulkan Allah.Insyallah..

Buat korang semua,aku harap kedatangan tahun baru ni memberikan kegembiraan dan kebahagian untuk korang.

SELAMAT TAHUN BARU 2012.....

**entry ni aku tulis awal tahun baru.tp baru publish dalam blog.internet kat umah problem..

No comments:

Post a Comment