Wednesday, January 11, 2012

Bye2 Motorola MT777...

Setelah mengiklankan Motorola MT777 dalam Mudah untuk tempoh 2 minggu,akhirnya hari ni (9  Jan 2012) seorang buyer telah sms aku bgtau dia berminat nak beli radio tu.Setelah berbincang dari segi harga,persetujuan telah dicapai dan urusniaga dijalankan. Budak lelaki ni sanggup datang dari Kemaman ke Kuala Terengganu menempuh perjalanan sejauh 2 jam dengan motosikal semata-mata untuk membeli Motorola ni dari aku.Jauh tu..Kalau aku tak sanggup rasenyer.Pakai pos laju sudah..Hahaha.Mungkin budak ni nak tengok barang dengan mata kepala dia sendiri + tak nak tanggung risiko dikencing.Apepun hari ni urusniaga berjalan lancer.Bye2 Motorolaku..huhuhuh



Jual Motorola,aku usha lak radio lain dalam website.Berkenan lak aku pada radio TYT TH-F8.Aku pun mula la wat kajian skit pasal F8 ni.Selepas pendapat pandangan dari rakan FB radio amatur dan melihat komen berkaitan F8 ni,aku pun berminat nak beli.Kebetulan pulak ada kawan opis aku berminat jugak nak beli menda ni.So,aku order dari seorang kawan FB radio amatur.Esok harinya aku kena pegi jupe brother ni untuk  ambik barang..Bersambung.................



 

No comments:

Post a Comment