Friday, June 1, 2012

Special Entry Untuk Wan...

Petang tadi masa lepak kedai depan opis (kedai esah la) Wan Juruteknik Komputer  suruh aku snap pic t-shirt yang dia pakai.Bila tengok betul2 baru la Nampak kat t-shirt tu ada tulis Program Candat Sotong Media 2012.Sebenarnya Wan dan beberapa orang staff opis aku baru balik dari program candat sotong anjuran opis aku.
T-Shirt free sajer...hahaah

Reason Wan suruh snap pic sebab nak suruh aku masukkan dalam blog aku.Apa dia ingat blog aku ni glamour macam blog Fatin Liyana or Zanis Zalikha ke???Memang suke mencari publisiti murahan betul la ko ni Wan.Hahahaah.Oittt,jangan mengadu kat “Papa” yea.Nanti kalau “Papa” mengamuk semua orang kat opis takut.Hahaahaha.
Suspek mengelak dari dirakam wajahnya

Memandangkan Wan satu2 nya penyokong setia blog aku dan kerana tidak mahu menghancurkan harapan peminat,so aku buat la entry ni.Wan,layannnnnnnnnnnnn...Peace!!!

Sedang bergosip tentang "budak itu" ke?hahaah

No comments:

Post a Comment