Tuesday, June 26, 2012

Awak........

Awak...

Sebetulnya saya amat kecewa dengan awak.Bagi saya awak telah mempersia-siakan segala kepercayaan,kasih sayang dan cinta yang telah saya berikan kepada kepada awak selama ni.
Pic:Google

Awak dah jauh berubah.Awak bukan lagi seorang yang saya kenal dulu.Kawan-kawan pun cakap perkara yang sama.Awak pernah menidakkan kenyataan saya dan kawan-kawan akan perubahan yang berlaku.Tapi ianya tidak mampu mengubah pendapat dan persepsi saya terhadap awak.Pengalaman telah banyak mengajar saya.Jadi saya tahu apabila seseorang itu sayang dan cintakan pasangannya atau apabila seseorang sudah tidak lagi  sayang dan cintakan pasangannya.


Pic:Google


Memandang keadaan kita sudah tidak seperti dahulu,jadi jalan terbaik untuk kita adalah berpisah.Bukan satu perkara yang mudah untuk saya memutuskan perhubungan kita setelah apa yang telah kita lalui bersama sebelum ini.Untuk membuat keputusan yang berat ini,saya telah beberapa menunaikan solat hajat dan istikarah memohon bantuan dari Allah.Dan akhirnya saya telah membuat keputusan tersebut.
Pic:Google

Saya yakin ini adalah jawapan yang awak tunggu sekian lama kan.So,awak dah dapat "kebebasan" yang awak inginkan.Semoga awak bahagia dengan kehidupan awak.
Pic:Google

Mungkin untuk tempoh tertentu saya tidak dapat menerima awak sebagai kawan biasa.Sebabnya saya terlalu kecewa dengan apa yang berlaku.Mungkin bagi awak apa yang berlaku adalah perkara kecil.Tapi tidak bagi saya.Awak mungkin terlalu mentah untuk memahami situasi ini.


Apa pun awak teruskanlah kehidupan awak dan saya akan teruskan kehidupan saya...
Pic:Google


No comments:

Post a Comment