Wednesday, June 13, 2012

Aku & SD2

Sebelum ni tak kurang dari 8 tin rasenya aku minum SD2.First time aku minum tahun 2007/2008.Tin pertama ni memang aku nampak la perubahanya.Tak sampai sebulan berat aku turun 5kg.Seluar pun dah longgar.Perghhhh,hepy jgn cakap la time tu.

Tapi bila dah abis tin pertama tu,aku dah tak minum SD2.Aku pun dah lupa apsal aku discontinue.Dalam tahun 2010 aku start minum balik SD2.Tapi kali aku kecewa sangat2.Sebabnya dah bertin2 minum berat aku sikit pun tak turun.Sampaikan bulan puasa pun tak turun gak!Deng!

Aku pun hairan apsal dulu molek jer turun.Kali ni lak fail.Padahal makan minum memang la aku jaga walaupun tak 100%.Setiap hari menu aku hanya sup sayur@sup daging/ayam dan tomyam.Time puasa sahur aku minum SD2+ kurma jer 2 bijik..Tak turun2 gak.Pendek citer bila dah bertin2 aku minum tak berkesan,aku pun stop.
Design & formua baru

Baru2 ni aku tengok dalam FB,SD2 dah berwajah baru dengan formula tambahan.Berlambak2 iklan pasal SD2 yang baru ni atau nama baru dia Alpha Lipid Slim Diet 2 (ALSD2).Macam2 testimoni dr mereka berjaya.Maka dengan ini aku pun terpengaruh (mengalahkan pengaruh rakan sebaya) dengan iklan2 tu semua.

So,aku decide nak cuba ALSD2 ni.Mane tau kot kali ni beri kesan kan.Tengoklah camne nanti kesannya.Harap2 menjadi la.Kalau tak memang kecewa tahap gaban la aku.Huhuhhu.Yelah,harga bukan murah ye tuan2 dan puan2. 180 hinggit setin.Aku try buat yang terbaekkkk kali ni.Aku akan cuba mengawal nafsu makan yang penuh serakah ni.Cayok3..Tunggu la perubahannya dipawagam2 berhampiran tempat anda.Hahaahah

P/S:Kesan bila guna produk ni tak sama setiap orang.Depend on metobolisme orang tu.Ada yang cepat,ada yang lambat.Faktor pemakanan beri kesan gak.

No comments:

Post a Comment