Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun baru 2013


Selamat Tahun Baru 2013...

Alhamdulilah,Syukur pada Allah kerana kite semua masih diberi kesempatan untuk menikmati tahun baru 2013..Terima kasih Ya Allah.

Setiap kali tiba tahun baru,semua sibuk memasang azam baru.Nak kahwin la.Nak berhenti merokok la.Nak cari kerja baru la.Nak majukan diri dan macam-macam lagi.Tapi azam yang selalu kite dengar adalah azam dikalangan perokok.Setiap kali masuk tahun baru mesti mereka akan berazam 
bila masuk tahun baru mereka akan berhenti merokok.Tapi berapa kerat jer yang berjaya berhenti.Majoriti akan bawa azam mereka ni ke tahun-tahun akan datang.Heheheeh.Kaki rokok yang marah ye.

Aku dulu pun perokok tegar jugak dulu.Aku pernah berhenti merokok selama 4 tahun.Lepas tu merokok balik.Kali ni adalah kali kedua aku berhenti merokok.Dalam 2 tahun lebih dah.Setakat ni alhamdulillah berjaya.Harap yang ni akan kekal selamanya.Korang semua pun boleh berhenti merokok jugak nanti.Kalau aku boleh,mesti korang pun boleh.Yang penting semangat kene kuat.

Okey untuk tahun ni aku takde azam sebenarnya seperti tahun-tahun sebelum ni.Cuma aku berharap tahun 2013,aku akan:-

1) Sembuh sepenuhnya dari sakit yang dihidapi dan kembali sihat seperti dulu agar aku dapat  
    terus berbakti pada keluarga dan terus beribadat pada Allah.

2) Semoga aku mendapat kerja yang lebih baik dari sekarang.

3) Semoga aku anugerahkan pasangan hidup yang kekal abadi.

4) Semoga aku sekeluarga dimurahkan rezeki,diberikan kebahagiaan,diberikan kesihatan yang 
    berpanjangaan.

5) Diberikan segala kebaikan dan dijauhkan segala keburukan.

Ini lah harapan aku untuk tahun 2013.Semoga harapan aku ini dimakbulkan Allah S.W.T amin...

Lastly,Selamat Tahun Baru Untuk Semua.Semoga kite semua terus diberkati dan di rahmati Allah..


No comments:

Post a Comment