Thursday, August 14, 2014

Gara2 Ilmu Hitam..

Sekadar berkongsi cerita.pakcik aku dah lebih sebulan tak sihat.dalam 2 minggu ni duk terlantar ats katil sbb tak larat.selera makan kurang.malam2 takleh tido.perut jadi sakit.kepala jadi sakit.deman pulak.

Sebelum ni pakcik aku beberapa kali pegi dapatkan rawatan diklinik swasta.namun takde perubahan sangat.dia masih rase tak sihat.doc pernah beberapa kali bagi iv disebabkan pakcik aku kurang selera makan.

nak dijadikan cerita,pakcik aku pengsan dilobi hospital masa nak mendapatkan rawatan.jadi terpaksa la di warded.seminggu di hospital berbagai ujian dijalankan doc untuk mengesan penyakit pakcik aku ni.tapi semua keputusan ujian negatif.tiada sebarang penyakit.setelah seminggu terlantar dihospital,pakcik aku dibenarkan balik.tapi masih tetap sama.

Oleh sebab itu pihak keluarga berikhtiar dengan cara rawatan islam.setelah beberapa hari berubat seorang perawat berjaya menemui 2 biji botol berisis minyak,paku,jarum dan rambut yg ditanam di kawasan rumah pakcik aku.dah jelas sakit pakcik aku angkara sihir.





Botol ni telah dimusnah oleh perawat.penemuan ini bukanlah penghujung.pakcik aku masih menerima rawatan susulan sehingga betul2 sihat.

Proses rawatan akan memakan masa.lebih2 lg melibatkan ilmu hitam macam ni.apepun semuanya ketentuan Allah S.W.T.tiada perkara yang berlaku tanpa iziNya.mudah-mudahan pakcik aku kembali sembuh selepas ni.amin

Iman masjid pun kene sihir.apatah lg kite orang biase.semoga dijauhkan dari segala malapetaka..


No comments:

Post a Comment