Wednesday, April 10, 2013

Alhamdulilah...Outstation Seminggu

Alhamdulilah...setelah 3 tahun aku tak outstation,minggu lepas seminggu aku outstation.aku rasa satu pencapaian yang boleh dibangga sejak aku sakit.Memang rasa gembira giler dapat aktif macam dulu balik walaupun masih dalam lesen "P".

Sebenarnya minggu lepas aku outstation di Besut sempena Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Negeri Terengganu yang diadakan di Stadium Mini Kampung Raja bermula 2-4 April 2013.Macam biasa aku dan crew yang lain terlibat dalam kerja-kerja audiovisual untuk majlis ni.Sepanjang seminggu kat sini kami semua menginap di Rumah Rehat Pejabat Daerah di Pantai Air Tawar.

Aku betul-betul rasa bersyukur pada Allah SWT kerana dengan izinNya,sepanjang seminggu kat sini aku tak menghadapi sebarang masalah yang besar terutama berkaitan tahap kesihatan aku.Alhamdulilah.

Aku berharap selepas ini semuanya akan semakin positif.Amin.


 







 

No comments:

Post a Comment