Saturday, December 3, 2011

2012..

Foto:Sekadar hiasan

tak berapa lama lagi,kite semua akan menyambut tahun baru 2012...kedatangan tahun baru juga  bermaksud  meningkat lagi usia kite setahun dari umur sekarang.bagi sesetengah orang mereka berasa amat takut bila usia semakin meningkat kerana mereka berasa semakin tua.apa yang nak ditakutkan kan?pelik aku.dah memang lumrah kehidupan macam tu.nak tak nak kena hadapi jugak.macam kate pepatah "hidup ini umpama roda"..so,terimalah kenyataan..

2012.............aku harap kedatangan tahun baru ini memberi sinar baru kepada aku.harap sangat dengan izin Allah aku sembuh dari penyakit ni.Insyallah..semoga dengan izin Allah aku dapat terus beribadat kepadaNya dan berbakti kepada keluarga.

kehidupan aku di tahun 2011 ni sedikit suram kerana penyakit yang dihadapi.sebab tu aku harap sangat 2012 hidup aku kembali ceria macam sebelum2 ni..

Ya Allah..Engkau sembuhlah penyakit ku agar dapat terus beribadat kepada Mu dan berbakti kepada keluarga ku..amin

2 comments:

  1. idup umpama roda maknenye lepas kite tue, jd mude blik ke??..hahahaha..i loiikeee..maybe mcm ni, umo tak jd makin kurang tapi prangai jd mcm bdk2 blik kot..huhuhu..slamat beramal brother..

    ReplyDelete
  2. semoga apa yang berlaku menjadi iktibar pada semua..jangan sesekali kita lupa pada Allah kerana Allah berkuasa menarik nikmat yg diberikan kepada kita bila2 masa sajer.

    ingatlah 5 perkara sebelum 5 perkara.

    selamat beramal.

    ReplyDelete